BECCA

Tuesday 26 June 2012

semester 3 ~ PPISMP

holla....
semester 3 bagi program PPISMP ni memang memenatkan :)...
untuk semester ini saya menjawat beberapa jawatan iaitu :
  1. exco pend.jasmani 1
  2. ketua refreshment untuk cf ipsah
hehe walaupun nampak sikit tapi tugas utk exco pj memang agak penat sikit....lagipun kalau mw fotostat maklumat2 yg pensyarah bagi kena pakai duit sendiri dulu :) kalau nak buat kelas ganti, saya juga yg kena bincang dgn pensyarah hehe....
walau apa pun semua tu pengalaman kan hehe

ok cerita lain, hari ini kami xda kelas hehe cuma petang nanti ada perlawanan futsal jabatan seni visual....xtaw siapa yg pandai2 bagi masuk nama saya dlm senarai pemain...hehe

then, semester ini saya dapat roomate baru..huh walaupun kurang selesa tapi apa yg saya boleh buat kan :) biasalah bila ada dua org individu yg tinggal bersama pasti akan terjadi perkara2 yg tidak disenangi oleh salah satau pihak kan hehe.... oh ya roomate saya nie dari sarikei,sarawak.org chinese
huhu....k.la bubye                                 

No comments:

Post a Comment