BECCA

Sunday 30 September 2012

MC dan Pidato

hola...hari ini saya jadi mc utk perhimpunan mingguan ^^
nervous oooo....berpeluh-peluh juga saya :P tapi saya pura2 ok...hehe padahal kalau org boleh dgr bunyi degupan jantung saya, memang sgt laju ohh....
tapi ini lah pengalaman saya...kali pertama..hehe
dan nampaknya saya jatuh cinta dalam pengacaraan majlis sudah nie....best...
sebenarnya saya ingin mengubah diri saya menjadi lebih baik..saya ingin belajar berkomunikasi dengan org ramai...mengatasi kegugupan saya sendiri...sebab kelemahan terbesar saya adalah berhadapan dengan ramai org :)

kemudian, sebenarnya ada pertandingan pidato 1malaysia bukan melayu pada 4hb nie tapi nampaknya saya terpaksa menarik diri...komitment lain menuntut saya mengambil keputusan ini dgn hati yg berat...saya suka pidato... sgt2 suka...tapi terpaksalah memilih pilihan kedua yg terbaik....yelah kan mcmana mw fokus dgn byk benda dlm 1masa....
minggu ini juga ada pertandingan cerpen budi bahasa...dan memandangkan saya sgt sibuk minggu ini, saya terpaksa meninggalkan sekejap minat dan hobi saya iaitu menulis....:(

minggu depan ada sukan dan rekreasi pula .... moga semuanya selamat ^^

oh masa pun sudah lewat, saya rasa saya mw tidur sudah nie,..gd night ^^

No comments:

Post a Comment