BECCA

Sunday 15 January 2012

Still lOve You.....


lagu yang saya pernah Dedikasikan utk awk.....
sebab awk cukup indah bagi saya.....
sebab awk banyak mengajar saya banyak perkara....
sejak kenal awk , saya belajar byk perkara baru,
pengalaman baru.....
awk byk mengubah hidup saya....
awk org pertama yg saya kenal di sini....
awk org pertama mengajak saya ke church....
masa tu saya xda kwn lg, xknl siapa2, xtw jln2 kat sini,
tapi bila kenal awk,saya rasa selesa...
rasa xbersendirian....
awak, bila bersama dgn awk,saya rasa cukup comfortable.....
awk benar2 bererti wt saya....
bila kita mula rapat,
saya org paling bahagia.....
saya mula belajar utk kembali menyayangi seorang insan yg bergelar lelaki....
awk cukup baik,memahami saya,
memang sukar utk menemui org mcm awk....
saya tenang bila dpt berdoa dgn awk....
saya gembira bila awk gembira....
tapi kebaikan awak buat saya terlupa ,
tentang apa yg kita miliki pd sstu masa xmgkn akan kita miliki 
untuk selamanya....
bila kita terpisah,
saya org paling sedih di dunia,
emosi xmenentu,
tapi saya belajar utk mengawal perasaan saya,
belajar utk terima kenyataan,
saya dekatkan diri dgn Tuhan,
saya mulai tenang dan mula menemukan diri saya yang dulu....
sekarang, saya bahagia dgn cara hidup saya...
cukup sekadar lihat awk dari jauh.
bila awk gembira,saya turut rasa bahagia...
bila awk sedih, saya turut berduka...
walau ada kalanya saya menangis sendirian..
tapi saya bahagia bila awk blh kembali kepada diri awk yg dulu.
sekarang ne,
kita cuma kwn....
saya mula memahami sesuatu,
Tuhan telah merancang sesuatu yg lebih baik buat kita,
kita lebih serasi utk bersahabat,
bukan utk bercinta,
tapi bagi saya awk bkn sekadar kawan,sahabat sahaja,
tapi bagi saya.
awk adalah 
SAUDARA saya sendiri..... :)
lagu yg pernah awk nyanyi dulu....
saya masih simpan video tu...
:) :)
awak,
saya x mahu perasaan yg remeh seperti cinta ne
merosakkan persahabatan kita...



You never know what you have until you lose it, and once you lose it, you can never get it back.
You're the one who broke my heart, you're the reason my world fell apart, you're the one who made me cry, yet I'm still in love with you and I don't know why.
        A million words would not bring you back, I know because I've tried, neither would a million tears, I know I've cried.










1 comment:

  1. u have a long way to go..and will find someone better.. :)

    ReplyDelete