BECCA

Tuesday 24 January 2012

MySeLf.....





saya seorang yang simple....
kucing2 kesayangan saya,,, comong,wawa,momon {dah xda :'( } dan Nome si manja saya....
Saya sangat2 suka dgn kucing.... warhhh ckp tntg kucing,saya jadi rindu dgn kucing2 saya.... owh my miaw2,mumy really miss miaw2 :(

*seorang yang xbanyak cakap,cakap bila perlu saja....
  • suka simpan semua dalam hati,then nangis sorang2 dalam bilik....
  • anak kedua tapi sejak kecil saya seolah2 anak sulung....
  • sensitive.....mudah sangat terasa tp saya blh kwl semua tu....
  • penyayang hehehe...saya mudah sayang org lain.....tp bkn syg kerana cinta....
  • lebih senang bersendirian...org kata saya pelik hehehe....
  • saya sgt2 suka sukan.....
  • membaca buku adalah hobi saya.....tapi skrg nmpknya diganti dgn facebook.....dan terbaru ,blog.....
  • org kata saya bertuah sebab saya maju dlm apa2 bdg yg saya ikut,sukan dan akademik....tp ada jg yg saya xmaju tu...hehe
  • saya mudah mengantuk bila waktu matematik...makk aiii sgt2 berat mata ne bila nmpk nombor2....tp elaun masuk,mata segar pula hehehe
  • saya xsuka tunjukkan perasaan saya....bila saya sedih mcmanapn,saya tetap mcm biasa....
  • tenang,agak tabah hehhee....
  • xmanja....hehe....
  • hati2 dgn hati saya sebab mudah pecah hehehe....
  • bila saya mula sayang seseoramg atau sesuatu,sampai bila2 pn saya akan sayang^^
  • last skli,saya belum bersedia untuk dimiliki dan memiliki....hehehe maksud saya terikat dgn siapa2 dlm hbgn "'couple' ne....
  • hehheheh lagi??? saya xtahu hehhee.....
ok lah.....nak tidur..dah lewat,esok nak jalan pigi camp di sana batu feringgi,penang...bye2..God bless you all....

No comments:

Post a Comment