BECCA

Saturday 5 May 2012

saya dan bulan MEI ^^~bulan kelahiran

dicopy dan dipaste di sini :P....jawapan/komen saya yg buat :)
MEI


>> kekerasan hati & degil   ( betul,saya degil dan berhati batu :P)

>> kuat semangat & bermotivasi tinggi  (betul..saya sudah buktikan)

>> pemikiran yg tajam  ( ehmm mungkin??)

>> mudah marah apabila tidak dikawal  ( hehe saya sedang mengubah sikap mcm nie)

>> pandai menarik hati org lain & menarik perhatian  ( yaka?xtaw)

>> perasaan yg amat mendalam  (ya)

>> cantik dr segi mental & fizikal  ( haha xtw)

>> tidak perlu dimotivasikan ( kdgkala perlu)

>> tetap pendirian tetapi mudah dipengaruhi oleh org lain  ( haha mungkin )

>> mudah dipujuk  ( betul)

>> bersikap sistematik (otak kiri)  (?????)

>> suka berangan  ( betul, selalu...)

>> kuat daya firasat memahami apa yg terlintas di hati org lain tanpa diberitahu  ( kadangkala tapi selalunya firasat saya betul ^^)

>> bahagian telinga & leher mudah diserang penyakit ( betul dan juga bawah mata kanan)

>> daya khayalan yg tinggi (haha iya?)

>> pandai berdebat ( berdebat?tidak..tapi berforum pandai :P)

>> fizikal yg baik ( ntah)

>> kelemahan sistem pernafasan  (salah...)

>> suka sastera,seni & muzik serta melancong (100% betul)

>> tidak berapa suka duduk dirumah (salah...saya suka duduk di rumah)

>> tidak boleh duduk diam ( betul...ada2 ja saya buat)

>> tidak punya ramai anak (arghhh tidakkkk!!)

>> rajin dan bersemangat tinggi (mungkin)

>> agak boros (hehe ntah lah)

No comments:

Post a Comment