BECCA

Friday 18 May 2012

tahniah kawan2 ^^ selamat menjadi isteri yaa :)

suatu ketika dulu,semasa saya sekolah rendah....rakan2 perempuan kelas saya buat satu pertandingan ataupun perjanjian siapa yang akan kahwin dulu...haha budak2 sudah pandai fikir kahwin2....saya ikut saja lah :) setelah habis sekolah menengah akhirnya satu2 persatu kawan2 saya tadi kahwin :)

heheheh dan begitu juga kawan rapat saya di sekolah menengah .... perjanjian yg sama dibuat :)
tapi akhirnya sekarang tinggal saya seorang yang masih bergelar single hehe....

walau apa pun kawan2, tahniah ^^ selamat menjalani kehidupan berumahtangga....semoga menjadi isteri yang baik....lahirkan anak2 yg comel2 hehehe....

walaupun saya kalah tapi saya masih boleh berbangga dan gembira..... hheheh..
sebab apa??
sebab saya memegang janji saya dengan keluarga....
keluarga adalah tanggungjawab saya,,,
susah juga jadi anak kedua yg macam anak pertama nie kan?kakak saya dah kahwin jadi semua tanggungjawab anak pertama tergalas di bahu saya :)  tapi saya x kisah sebab saya memang telah biasa menjadi seolah2 anak pertama....
hehe dan juga saya masih menang kawan2 :).....sebelah kaki saya sudah berada di cita2 saya....sementara kawan2 melayan suami,anak2,mengurus rumahtangga...saya sibuk dgn buku2....
hehe semoga bahagia kawan2 ^^

2 comments: