BECCA

Thursday 10 May 2012

terima kasih mama kerana melahirkan saya^^

saya mungkin tidak bererti dan membawa makna apa2 buat sesetengah orang.... tapi saya bererti dan bermakna buat seorang insan yang bergelar ibu^^
20tahun yang lalu,
seorang insan sedang mengalami kesakitan,
bukan sakit biasa tapi sakit yang boleh membawa maut,
bertarung nyawa demi memberi kesempatan kepada anaknya untuk bernafas dan hidup di dunia ini....
dan sekarang anaknya ini sudah mencapai usia 20 tahun :) sudah melangkah ke alam dewasa....
mama,
maaf sebab selama ini adakala nya saya menyinggung perasaan, dan membuat air mata mama mengalir....
mama, saya sudah menghapus arang yang terpalit di muka kita sekeluarga....saya bahagia bila mama dan bapa kembali ceria dan tidak lagi merasa rendah diri berhadapan dgn org ramai....
mama, terima kasih kerana melahirkan saya....
saya berjanji untuk menunaikan impian kamu semua....I LOVE YOU....

No comments:

Post a Comment