BECCA

Monday 6 August 2012

saya dan emosi ^^

hehe ne hari maw crta tntg emosi saya pula lah:) bukan apa , cuma kami ada belajar kompetensi kecerdasan emosi kan hihi...jadi kami ada buat aktiviti yang dipanggil CERMIN DIRI... kami diarahkan agar menulis tentang sikap postif dan negatif kami sendiri .... agak sukar untuk menilai diri sendiri kan...
 ok saya mula dengan yang positif dulu lah...
1. saya percaya kepada Tuhan
2. sentiasa mendahulukan keluarga
3. bertanggungjawab
4. penyayang
5.setia :)
6. sukakan haiwan
7.suka berkebun
8.suka berada di rumah berbanding di luar
9. suka menghias
10. sentiasa berusaha

yang negatif :)
1. sensitif (cepat terasa dan menangis )
2. x suka berkongsi apapun dgn org lain :)
3. x tahu jaga hati org hehehe
4. penakut
5. kdg kala pendiam
6. lebih suka bersendirian ( xboleh ramai2, agak serabut )
7. suka simpan perasaan/ masalah sendiri
8. sukar difahami
9. susah dipujuk
10. agak pelupa hihi








* saya x suka dgn DIA .... bkn xsuka tapi kurang selesa sebab :
1. xmandi pagi
2. xkemas katil
3. baju bersepah
4. suka melalak walaupun saya tgh byk kerja
5. selalu bawa ramai kawan sampai bilik jadi mcm pasar ikan ( saya benci bising )
6. kebelakangan nie dia suka sgt hempas barang.... bising dan menjengkelkan
walau apapun, saya tetap SABAR haha




No comments:

Post a Comment