BECCA

Friday 10 August 2012

terasa hati :"(

ehmm sudah lama rasanya saya menyimpan perasaan nie dlm hati :(
sudha lama saya bersabar menahan semua:(
tapi hari nie, saya rasa kesabaran itu sudah semakin kurang:(
kalau nanti suatu saat kesabaran itu sudah tidak tertahan, saya minta maaf awal2 KAWAN .... sebab semua yg saya tahan dan simpan akan terhambur keluar dari mulut saya.... atau mungkin saya menangis?TIDAK!!
KAWAN, selagi kamu masih saya anggap kawan, bolehkah kamu tolong kawal setiap perlakuan kamu?jgn sampai keterlaluan....
hari nie, sekali lagi kamu buat mcm tu? saya tegaskan di sini, walau mcmana pun prsn saya pada dia, , saya xsuka bila kamu pasang2 kan dia dgn saya!! KAMI bukan barang atau apa2 benda yg boleh dipermain2kan!!
dan satu lagi, antara kami hanya tinggal sebahagian dari kisah lalu kami....
kamu fikir saya xda perasaan??saya pura2 xtahu, pura2 xdengar...padahal dalam hati saya rasa mahu tengking2 kamu tadi.... Tolonglah hormati org lain....
lagi, saya benci bila kamu kait2kan saya dengan dia!! bukan sebab saya benci dia tapi saya xmahu ada pihak yg salah faham!! tolonglah!!
satu lagi yg kamu harus ingat, perasaan, maruah dan air muka seseorang bukan sesuatu yg boleh kamu rendah2kan dan permainkan sesuka hati!! minta maaf jika post saya keterlaluan....

No comments:

Post a Comment