BECCA

Wednesday 1 August 2012

my coursemate ^^

hello.... nie saya mw share cerita tntg kwn2 kumpulan pengajian saya di IPG Kampus Sultan Abdul Halim, Kedah.... berbilang bangsa, agama dan ragam namun kami tetap bersatu, membentuk satu keluarga :)
najdi, iz , adie, arif
1. Muhd. Najdi Nawawi
antara semua pelajar lelaki kelas kami , saya rapat dgn najdi.... yang lain bukan xrapat tapi lebih selesa dgn najdi sebab dia seorang yang baik, boleh dipercayai dan bertanggungjawab.  semasa dia jadi ketua kumpulan F3E pada semester 1, dia menghadapi banyak kesukaran....dan ada dlm klgn pelajar yg memperkatakan tntg dia dia :) tapi dia tetap sabar dan cuba bertenang.... saya sentiasa menyokong dia sebab saya tahu dia cuba lakukan yg terbaik...skrg dia jd JPP bg jbtn seni...dan kami sering brda dlm  1 kumpulan dlm kelas..apa pun saya senang bekerjasama dgn dia wlupn dia sibuk tpi dia ttp mgmbil brt tntg krja2 kumpulan...Najdi, chaiyoooo..... saya sentiasa sokong ko...
2. Muhd. Izzudin
iz ataupun saya gelar dia mata Garfield sebab dia selalu mengantuk dlm kelas hehe...iz jgn marah...dia KK kami sem lepas.  dia ne hardworking hehe..... agak bijak berkomunikasi dan tegas....
3. Muhd. Nur Ariff
hehe yg ne selalu panik/darah gemuruh bila diminta bckp sstu di hdpn kelas.... lelaki paling pendiam dlm kelas..agak bijak dlm IT.....cuma kdg2 dia cakap berbelit2, xfaham,  :) ohh dia ada mak we yg comel, yg juga sekelas dgn kami....

No comments:

Post a Comment