BECCA

Sunday 22 July 2012

JANGAN UJI KESABARAN SAYA!!

hari nie, satu lagi baju saya hilang!! dan menghairankan sungguh kerana kedua2 baju itu ada lambang agama saya... kenapa xcuri baju yg lain saja??dua2 baju yg saya syg sgt2...
satu saja pesan saya wahai PENCURI , tiket ke syurga itu sangat mahal harganya, tapi tiket ke NERAKA sangat murah dan senang diperolehi... sedarkah kamu yang kamu sedang menempah tiket ke sana?
PENCURI, terus terang saya katakan, saya tidak dapat utk tidak memarahi kamu.... sabar?memang saya sudah sangat lama bersabar... xtahu lah blok E nie memang byk pencuri mgkin ....
saya tahu kalau saya terus2 berdiam diri, kamu mungkin dgn senang hatinya teruskan hidup... terus terang KESABARAN saya sudha tidak ada walau senipis kulit bawang sekalipun....
PENCURI , saya tegaskan bahawa saya tidak MEMBENARKAN ,  TIDAK MENGIZINKAN DAN TIDAK MENGHALALKAN walau sehelai benang pun dari baju tu utk kamu pakai...
:@

No comments:

Post a Comment