BECCA

Saturday 7 July 2012

result ^^

yeahhhh setelah lama menanti keputusan peperiksaan semester II akhirnya result keluar juga ....
result saya cuma cukup2 makan ja.... xberubah langsung pointer tu... tapi ok lah juga kali nie langsung xda gred C hehe.... walau apa pun, saya tetap bersyukur dan berterima kasih kepada Tuhan...
 nie lah result saya yg xteruk nie:)

Pend.seni visual 1                    A
Pend.seni visual 2                     B
pend.jasmani                             A-
bm 1                                           B+
English Language Proficiency  A-
B.melayu kontekstual                B+
kemahiran berfikir                     A
Basic Mathemathics                   A+
Pend.jasmani asas                       B+
Kokurikulum                               A
pointer ( 3.54 )

kesian kan result saya,,,huhu xpa la nie hasil usaha saya sendiri... Terima kasih Tuhan...


**huhhhh mengantuknya,esok ada assembly pula...haiyooo
selamat malam semua, semoga lena di dalam kasih Tuhan....

2 comments: