BECCA

Friday 13 July 2012

cinta dan saya ^_^~saya sayang kamu

cinta?? ok hari nie saya fokuskan cinta antara seorang perempuan dengan seorang lelaki...
adalah satu2nya perkara yang saya seringkali gagal, selalu membuat saya terluka :) tapi cinta juga mendewasakan saya :) sejak kecil saya sering merangkul kejayaan demi kejayaan, tapi di sebalik kejayaan itu tersembunyi kegagalan.... ketika saya tersenyum tidak akan ada yang tahu dalam hati saya sedang menangis :'(
hehe sejujurnya saya masih dan sedang menyayangi seseorang ^_^ walaupun dia bukan lagi untuk saya :)  tapi suatu saat saya pasti akan mekangkah jauh dari dia juga.... atau biarlah rasa ini kekal selamanya?? xmengapa saya sentiasa percaya Tuhan sentiasa ada rencana terbaik untuk saya....
 hurm semalam kami ada bible study tntg perkahwinan dalam Kristian :) best sgt..... kami ada ikrar sebagai seornag perempuan, girlfriend dan bakal isteri.....
oleh itu, di sini saya maw perkatakan tentang janji saya dengan diri saya sendiri :)
seandainya suatu saat Tuhan kembali membuka hati saya utk seorang insan yang bergelar lelaki,
saya akan mencintainya sebagaimana Tuhan mencintai saya.... kesilapan lalu saya jadikan pedoman..saya akan menjaga hatinya dan berusaha menjadi yang terbaik untuknya ^_^
20tahun bukanlah usia yg terlalu awal utk berkata tentang cinta kan?
untuk kamu yang telah ditakdirkan untuk saya, semoga kamu selamat di lindunganNYA walau di mana pun kamu berada.... semoga kamu sedang berbahagia dengan mereka2 yg kamu sayangi....
lambat atau cepat, andai itu rancangan Tuhan, kita tetap akan bertemu :)
untuk dia yang saya sayangi sekarang, semoga Tuhan memberi kamu kekuatan , ketabahan dan semangat dalam mengharungi setiap onak duri kehidupan ini....suatu saat nanti kamu akan menemui seseorang yg mampu menyayangi kamu lebih dari saya menyayangi kamu....
walau apa pun saya sayang awak ^_^ sama seperti setahun yang lalu... bulan ini bulan Julai kan, bulan saya jatuh cinta dengan kamu hehehhe...dah lah perkara lama jangan dikenang, masih banyak lagi yang harus dilalui dan mungkin lebih pahit dari sekarang ini atau mungkin juga lebih manis :)

hehe mengarut saja nie.....

4 comments:

  1. uissshheeee!!!...sepa jga tu yg dlm hati ko,,hahaha.... kalo skg ni,,awl lg bha,, stdy dluu ko,,,, hehe,,

    ReplyDelete
  2. xsalah utk memikirkannya lebih awal...hidup ini perlu ada perancangan dan kita harus berfikiran jauh jika mahu sesuatu itu menjadi lebih baik.. walaupun saya fikir dan memperkatakan tentang ini, tidak bermakna saya tidak fokus pada study.... cuma harus tahu mengimbangi semua ^^
    org tu adalah org yg xdpt diganti oleh sesiapa dlm hati sy.. ok bye2

    ReplyDelete
  3. wahh,,, bgs idea ko,, tq,, trus ada sedar sikit ni,, ermmm,,, ok bye

    ReplyDelete