BECCA

Sunday 8 July 2012

senget-senget ubi stellor vs lollipop girl

aii pelik ka title tu? haha stellor tu adalah nama ubi di kelantan...
sebenarnya senget-senget ubi stellor nie adalah nama pasukan bola jaring kelas kami, F3E.... pada mulanya saya nak masuk pasukan Jabatan Psv tapi bila kelas pn mw hantar pasukan, saya pun ikutlah :)
posisi saya dalam pasukan, seperti biasa saya suka menjadi GA ( goal attack ).... peranan saya adalah membantu GS ( penjaring ) menjaringkan gol.  saya pun boleh menjaringkan gol selain GS ^^
tapi lawaknya tadi, bola jarang sampai ke tempat kami...hehe jadi agak relax lah....
haha walaupun kalah tapi saya tetap happy sebab saya dapat bermain dgn yakin kali nie, x seperti sebelum nie saya selalu teragak2 untuk melakukan jaringan :)

manakala, Lollipop girl pula ialah nama bagi pasukan futsal kelas :)
setiap tahun, jabatan kami iaitu jabatan seni visual akan mengadakan pertandingan futsal jabatan.
dan ini merupakan kali kedua saya menyertai pertandingan ini dan posisi pula selalunya saya menjadi penyerang ^^  Tahun lalu kelas kami dapat tempat keempat dan tahun nie tempat ketiga ^^


haha saya memang suka main kan?? untuk GERKO pula kelas kami mendapat permainan tennis.... semester 1- bola baling, semester 2-bola jaring....hehe sebenarnya semua permainan tersebut saya xpernah main pun :) tapi bila sudah belajar tu, maka minat tu akan timbul hehe... saya cuma tahu main hoki ( sudah lama xmain,lupa2 ingat ), bola tampar, bola keranjang, bolak sepak dgn badminton ....hehe sebut pasal badminton nie, dulu semasa sekolah menengah...saya menjadi Naib pengerusi kelab badminton ^^

No comments:

Post a Comment