BECCA

Friday 6 July 2012

Tugas dan saya ^^

hola,hola....
selamat malam :)
hehe saya nak post tentang tugas2 saya semester nie ..... saja suka2....
semester ini saya memang banyak tugasan yang harus dibuat dan yang paling mencabar saya ialah projek bagi pendidikan seni visual I .... kumpulan saya yang terdiri daripada :
 1. Khairul Farqi (laie)
2. Ahmad Muzakir (muzakir)
3. Nur Hanisah (nisa)
4. Marbella ( bella )
5. Rebicca (becca)-saya ^^

kami dikehendaki untuk membuat arca assemblaj yang bertemakan ular dalam ketinggian kira2 5kaki :) .... dan kumpulan kami bersepakat utk membuat arca ular ( cobra ) dan bila saya search gambar2 ular nie, eiiii saya macam xmahu tengok....geli!!!! dan kami mesti buat lakaran juga .... kemudian nanti bila dah siap arca assemblaj, kami buat arca mobail dan stabail pula :) memang penatkan...
 tugasan seterusnya, saya selaku exco pendidikan jasmani I ( rekreasi dan sukan ) harus sentiasa telefon pensyarah tanya di mana dia nak buat kelas.... aduiiii kredit memang xtahan hehe... kadangkala pensyarah tu yg akan tersalah sms... haha  ada sekali tu, dia salah sms suruh kelas kami bawa sukatan pelajaran pj kbsr dgn kssr...dan saya dengan bingung2 berfikir kenapa harus bawa semua tu sedangkan kami sudah belajar semua tu pada semester lepas hehe... then, untuk perkhemahan bulan september nanti saya menjadi ajk perkhemahan.... bagi lelaki pula, ajk nya ialah Shukri, seorang lelaki yang agak lucu tetapi baik ^^....
kemudian tugasan seterusnya, saya terpilih untuk menjadi ajk kecil blok E iaitu sebagai ajk keceriaan dan kebersihan blok... aduiiinaaaa blok E ada 4aras...jadi saya yg kena brtgjw atas keceriaan dan kebersihan blok... haha hari tu saya macam penyelia pula,turun naik tangga tengok keceriaan blok sebab bulan nie kami ada pertandingan blok tercantik... lepas tu, saya mesti hias papan kenyataan blok pula :) xpalah esok pagi2 saya bangun buat semua tu heheehee
dan untuk Christian Fellowship ( CF ) pula saya menjadi ketua refreshment(makanan) jadi saya kena tgk lah setiap ahli refreshment.... bawa makanan untuk cf dan saya juga menjadi salah seorang worshipper untuk pray and worship bersama dengan seorang gadis Iban , Tasha.hehe
ok lah, saya mahu sambung melakar ular ( eiiiii geli ) nie....
* haiyoooo saya rindu sabah :"(
                                                            

No comments:

Post a Comment