BECCA

Wednesday 11 July 2012

cemas~perasaan seorang manusia biasa ^^

wahhhh hari nie saya rasa cemas sangat-sangat.... biasa lah kan manusia...hehe
ceritanya begini, tadi selepas habis kuliah, saya balik ke bilik . then, saya keluar pergi koperasi untuk beli cover utk buku Panduan Umum Ejaan Bahasa Melayu yang saya print dari internet..... tapi semasa saya pergi koperasi, saya terlupa bawa telefon saya.
selepas balik tu, saya tengok ada 4panggilan yg xdijawab dari pejabat IPG KSAH ( ipg saya )....
jantung saya macam maw tercabut nie....sebab selalunya mereka call bila ada kecemasan saja.... nak call balik, kredit dah tamat tempoh... then cari kawan saya yang menjadi ejen top up tapi dia keluar ke pekan pula..... tapi nasib baiklah kawan saya Marbella tlg transfer kredit utk aktifkan nombor fon saya....
bila saya call pejabat ipg, dia suruh saya datang pejabat dan berjumpa dengan Puan Rodiah dari unit kewangan... dalam hati saya, saya ada buat salah kah?saya ada curi duit ipg kah? hehe persoalan2 muncul di kepala nie... tapi bila sampai pejabat tu, rupanya borang tuntutan perjalanan saya semasa pergi ke Auditorium Integriti di Kuala Lumpur belum tandatangan lagi..borang tu sebenarnya Pensyarah Bahasa Melayu , Cik Asniza yang uruskan.
aiiiii baru lega hati saya sekarang bila dah tahu perkara sebenar..... tadi xsenang duduk nie, berdiri,bangun, pusing2 bilik... tapi sekarang dah ok...kalau x, tentu saya xboleh update blog kan hehehe
ok lah bubye.....

3 comments: