BECCA

Tuesday 10 April 2012

10 April 2012~ kenangan yang manis untuk dikenang....:)

kelmarin,
saya datang ke Institut Integriti Malaysia untuk mengambil hadiah esei....di sana kami diberitahu bahawa tidak semua pemenang pertandingan esei akan naik ke atas pentas...hanya pemenang pertama,kedua dan ketiga sahaja kerana TPM mengejar masa. saya xterfikir langsung yang saya akan menjadi salah seorang pemenang utama....
ketika pemenang ketiga diumumkan, kawan saya Fikri yang mendapat tempat tersebut.  dan saya sangat2 terkejut apabila pemenang tempat kedua adalah saya.  Saya seperti orang yang bingung kerana sangat terkejut... haha saya x sedar macam mana keadaan saya yang berjalan naik pentas dengan fikiran yang bingung dan seperti kosong.... sangat2 terkejut...sebab saya x pernah berharap untuk mendapat kemenangan seperti ini.... saya xda pengalaman dan ini adalah kali pertama saya ikut pertandingan ni...
lagipun di antara pemenang dari ipg saya, saya adalah orang terakhir yang diberitahu dan menerima surat jemputan menerima hadiah.^^ saya sangat2 bersyukur...
lagi satu, saya berpeluang untuk makan semeja dengan Timbalan Perdana Menteri , berbual dan bersalaman serta mengambil gambar..
terima kasih Tuhan, keluarga dan rakan2.
piala,sijil dengan cek(dlm sampul) yg bernilai RM 1500.

buku terbitan IIM
:) aigoooo saya sibuk blogging sampai terlupa teks pidato!!esok ada saringan pidato :)

No comments:

Post a Comment